quarta-feira, 22 de outubro de 2008

Finlândia - Jyvaskyla - 2006





























Um comentário:

Unknown disse...

Olá, meus cumprimentos,
joelpmarques1@gmail.com

Meu nome é Joel Pires Marques e eu sou um professor de educação física, com especialidade em lutas (boxe, capoeira, Kickboxing e Muaythai) e condicionamento físico.

Eu entendo o espectro de Mosston como um ajuste perfeito para aumentar a aquisição de conhecimentos e as relações entre os diferentes níveis hierárquicos necessários no mundo das artes marciais, isto é, na minha área de atuação.

Você pode informar-me a diferença entre o [descoberta orientada] e [descoberta convergente]?
Até agora eu entendia os dois como [descoberta orientada].

No quadro [nova... visão], entendo a palavra [TAREFA] como um entendimento tácito em todo o espectro. É isso?

Hello, my greetings,

My name is Joel Pires Marques and I am a professor of physical education, with specialty in fights (boxing, capoeira, kickboxing and Muaythai) and physical conditioning.

I understand the spectrum of Mosston as a perfect fit for increased acquisition of knowledge and the relationship between different hierarchical levels required in the world of martial arts. That is, in my area of expertise.

You may report to me the difference between the [guided discovery] and [convergent discovery]?
Until now I believed the two only as guided discovery.

In the framework [new ... vision], I see the word [TASK] which word should be, as a tacit understanding in the whole spectrum. Is that it?

Gently desire to know who is editing this Blog. Please identify and qualify yourself.